۱۳۸۹ مرداد ۴, دوشنبه

تست روانشناسي:برچسب های یخچالی وشخصیت شما

برچسب های یخچالی وشخصیت شما

این تست نوشته کاترین مورو می باشد

این عقیده جالب را شنیده اید که می گوید : آنچه شما در داخل یخچال خانه می گذارید، غذا ، میوه و سبزیجات است برای جسم شما ، اما نوشته ها و آنچه روی در یخچال است غذایی است که مربوط به روح و فکر شما می شود !

به گزینه های مورد نظر خواهیم رسید :

گزینه یک - کارهای دستی بچه ها

گزینه دو - سخنان نغز بزرگان و یا دستور انواع رژیمهای لاغری

گزینه سه - عکسهای خانوادگی

گزینه چهار - خبرهای ریز و درشت یا یادداشتهای کاری

گزینه پنج - سفید سفید ، بدون هیچ برچسبی !

گزینه شش - لیست های خرید و کارهایی که باید انجام دهید

بر اساس اهمیت شماره ها را بنویسید.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست نوشته های یخچالی و شخصیت شما

شماره یک : کارهای دستی بچه ها

چنانچه روی در یخچال شما پر از کارهای دستی بچه هاست،شما عاشق کارهای کودکان و دیدن و لمس کردن لحظه لحظه رشد آنها هستید.

شما با آنها دقیقا مانند یک بچه رفتار می کنید و توپ بازی،نقاشی،ماشین بازی، و ... هر روز بخشی از اوقات فراغت شما را پر می کند.

شماره دو : سخنان نغز بزرگان و یا دستور انواع رژیمهای لاغری

شما عاشق مثبت فکر کردن هستید و هیچ چیزی نمی تواند افکار منفی را در ذهن شما بپروراند!شما دیدی مثبت و هیجان انگیز نسبت به دنیای اطرافتان دارید که این امکان را به شما می دهد در مواقع سختی بتوانید به راحتی مسایل را حل کرده و به اصطلاح گلیم خود و دوستانتان را از آب بیرون بکشید !

آرامش و شوخ طبعی شما از جمله نکاتی است که می تواند اوضاع را به حال عادی بازگرداند و به همین علت شما همیشه در صدر لیست مدعوین برای هر میهمانی قرار دارید.

شماره سه : عکسهای خانوادگی

اگر در یخچال شما شبیه یک آلبوم عکس خانوادگی است ، به مفهوم آن است که شما بودن با دوستان و خانواده را به هر چیز دیگری ترجیح می دهید و همیشه این خاطرات را با نگاه کردن به عکسها زنده می کنید.روان شناسان بر این باورند که افرادیکه از دیدن عکسهای گذشته لذت می برند و با آنها زندگی می کنند در واقع گذر زمان را حس کرده و ارزش آن را می دانند.

شماره چهار : خبرهای ریز و درشت یا یادداشتهای کاری

شما از تمام مسایل و اتفاقات با خبر بوده و دیگران را نیز در جریان می گذارید ! شما در مورد وقتتان ، بیش از اندازه بخشش دارید و احساس می کنید بودن شما با بودن در جمع دیگران معنا پیدا می کند !

شما به مشاوره با دیگران اعتقاد دارید و حمایت و دوستی هم که از این طریق نصیبتان می شود ، ارزش کارتان را دو چندان و دلگرمی تان را نیز بیشتر می کند !

شماره پنج : سفید سفید ، بدون هیچ برچسبی!

آشپزخانه سفید ، تمیز و عاری از هرگونه یادداشت ، نوشته و یا عکسی ، جذابیت خاصی به صاحب آن می دهد !روان شناسان معتقدند : "زندگی در محیطی پاک و عاری از هرگونه یادداشت و یا حتی عکس و .. می تواند به شما کمک کند تا شفاف تر فکر کنید و حقیقتا افکارتان را بروی اهدافتان متمرکز سازید".

با اولویتی که شما به نظم و ترتیب می دهید و مستقیم به جلو می روید،می توانید به اوج برسید!شعار شما این است:"شما هیچ گاه به جایی نمی رسید ، اگر تلاش جدی در آن زمینه نداشته باشید ... "و به همین دلیل است که همیشه در کارها و زندگیتان موفق هستید .

شماره شش : لیست های خرید و کارهایی که باید انجام دهید

همیشه در حال تلاش و کوشش هستید و از رویارویی با مشکلات نمی ترسید.شما دوست دارید هر چیزی سرجای خودش قرار بگیرید و از بی نظمی و بدقولی گریزان هستید.دوستان و اطرافیان نظر مثبتی درباره شما دارند و حرفهایتان برای آنها اعتبار خاصی دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بايگانی وبلاگ