۱۳۸۹ مرداد ۴, دوشنبه

يه عالمه شعر و متن عاشقانه براي اونا كه عاشقن

يه عالمه شعر و متن عاشقانه واسه اونا كه عاشقن

شعر جدايي متن جدايي متن عاشقانه شعر عاشقانه عكس عاشقانه زيبا شعر زيبا شعر عاشقانه زيبا متنهاي عاشقانه متن غم متن احساسي متن گريه اشك احساسsm-jok.royablog.com

عكس عاشقانه sms-jok.royablog.com

برایت خاطراتی بر روی این دفتر سفید نوشتم

که هیچکسی نخواهد توانست چنین خاطرات شیرینی را

برای بار دوم برایت باز گوید.

چرا مرا شکستی ؟چرا؟

اشعاری برایت سرودم

که هیچ مجنونی نتوانست مهربانی و مظلومیت چهره ات را توصیف کند

چرا تنهایم گذاشتی ؟چرا؟

چهره پاک و معصومت را هزار بار بر روی ورق های باقی مانده وجودم نگاشتم

چرا این چنین کردی با من ؟چرا؟

زیباترین ستارگان آسمان را برایت چیدم.

خوشبو ترین گلهای سرخ را به پایت ریختم.

چرا این چنین شد/؟چرا؟

من که بودم؟

که هستم به کجا دارم می روم؟

شعر جدايي متن جدايي متن عاشقانه شعر عاشقانه عكس عاشقانه زيبا شعر زيبا شعر عاشقانه زيبا متنهاي عاشقانه متن غم متن احساسي متن گريه اشك احساسsm-jok.royablog.com

عكس عاشقانه sms-jok.royablog.ir


وقتی که عاشقم شدی پاییز بود و خنک بود
تو آسمون آرزوت هزار تا بادبادک بود
تنگ بلوری دلت درست مثل دل من
کلی لبش پریده بود همش پره ترک بود
وقتی که عاشقم شدی چیزی ازم نخواستی
توقعت فقط یه کم نوازش و کمک بود
چه روزا که با هم دیگه مسابقه می ذاشتیم
که رو گل کدوممون قایق شاپرک بود ؟
تقویم که از روزا گذشت دلم یه جوری لرزید
راستش دلم خونه ی تردید و هراس و شک بود
دیگه نه از تو خبری بود ،‌ نه از آرزوهات
قحطی مژده و روزای خوش و قاصدک بود
یادم میاد روزی رو که هوا گرفته بود و
اشکای سرخ آسمون آروم و نم نمک بود
تو در جواب پرسشم فقط همینو گفتی
عاشقیمون یه بازی شاید ،‌ یه الک دولک بود
نه باورم نمی شه که تو اینو گفته باشی
کسی که تا دیروز برام تو کل دنیا تک بود
قصه ی با تو بودن و می شه فقط یه جور گفت
کسی که رو زخمای قلب من مثل نمک بود................

نمی بخشمت............................

شعر جدايي متن جدايي متن عاشقانه شعر عاشقانه عكس عاشقانه زيبا شعر زيبا شعر عاشقانه زيبا متنهاي عاشقانه متن غم متن احساسي متن گريه اشك احساسsm-jok.royablog.com

عكس عاشقانه sms-jok.royablog.com


یخواهی بروی؟

خب برو...

انتظار مرا وحشتی نیست

شبهای بی قراری را هیچ وقت پایانی نخواهد بود

برو...

برای چه ایستاده ایی؟

به جان سپردن كدامین احساس لبخند میزنی؟

برو..

تردید نكن

نفس های آخر است

نترس برو...

احساسم اگر نمیرد ..بی شك ما بقی روزهای بودنش را بر روی صندلی چرخدار بی تفاوتی خواهد نشست

برو...

یك احساس فلج تهدیدی برای رفتنت نخواهد بود

پس راحت برو

مسافری در راه انتظارت را میكشد

طفلك چه میداند كه روحش سلاخی خواهد شد

برو...

فقط برو.....

شعر جدايي متن جدايي متن عاشقانه شعر عاشقانه عكس عاشقانه زيبا شعر زيبا شعر عاشقانه زيبا متنهاي عاشقانه متن غم متن احساسي متن گريه اشك احساسsm-jok.royablog.com


حالا كه دست هایت چتر نمی شوند
حالا كه نگاهت ستاره نمی بارد
حالا كه خانه ای برای ما شدن نداریم
از كاغذ شعرهایم اتاقی می سازم
تا آوار تنهایی بر سرت نریزد
و آرامش خیالت ، ‌خیس اشك هایم نشود

شعر جدايي متن جدايي متن عاشقانه شعر عاشقانه عكس عاشقانه زيبا شعر زيبا شعر عاشقانه زيبا متنهاي عاشقانه متن غم متن احساسي متن گريه اشك احساسsm-jok.royablog.com


من از سواحل خطوط ظلمت فریاد می كشم
خا كسترم را در قطره ای كن
با دریایی از اندوه
مر ا لبریز كن
تا صبحی دیگر
طلوعی دیگر ...................

شعر جدايي متن جدايي متن عاشقانه شعر عاشقانه عكس عاشقانه زيبا شعر زيبا شعر عاشقانه زيبا متنهاي عاشقانه متن غم متن احساسي متن گريه اشك احساسsm-jok.royablog.com

شعر و متن عاشقانه sms-jok.royablog.ir

من از آن ابتدای آشنایی
شدم جادوی موج چشم هایت
تو رفتی و گذشتی مثل باران
و من دستی تكان دادم برایت
تو یادت نیست آنجا اولش بود
همان جایی كه با هم دست دادیم
همان لحظه سپردم هستیم را
به شهر بی قرار دست هایت
تو رفتی باز هم مثل همیشه
من و یاد تو با هم گریه كردیم
تو ناچاری برای رفتن و من
همیشه تشنه شهد صدایت
شب و مهتاب و اشك و یاس و گلدان
همه با هم سلامت می رسانند
هوای آسمان دیده ابری ست
هوای كوچه غرق رد پایت
اگر می ماندی و تنها نبودم
عروس آرزو خوشبخت میشد
و فكرش را بكن چه لذتی داشت
شكفتن روی باغ شانه هایت
كتاب زندگی یك قصه دارد
و تو آن ماجرای بی نظیری
و حالا قصه من غصه تست
وشاید غصه من ماجرایت
سفر كردن به شهر دیدگانت
به جان شمعدانی كار من نیست
فقط لطفی كن و دل را بینداز
به رسم یادگاری زیر پایت
شبی پرسیدم از خود هستیم چیست
به جز اشك و نیاز و یاد و تقدیر
و حالا با صداقت می نویسم
همین هایی كه من دارم فدایت
دعایت می كنم خوشبخت باشی
تو هم تنها برای خود دعا كن
الهی گل كند در آسمانها
خلوص غنچه سرخ دعایت

شعر جدايي متن جدايي متن عاشقانه شعر عاشقانه عكس عاشقانه زيبا شعر زيبا شعر عاشقانه زيبا متنهاي عاشقانه متن غم متن احساسي متن گريه اشك احساسsm-jok.royablog.com


قول میدم وقتی که نیستی عکستو بغل نگیرم

قول میدم روزی هزاربارواسه ی عشقت نمیرم

قول میدم وقتی که نیستی پای عشق تو نسوزم

قول میدم در انتظارت چشمامو به در ندوزم

حالا دیگه گل خشکت دست تنهام یادگاره

منتظربه رات می مونم تا تو برگردی دوباره

باورم کن باورم کن که بدون تو میمیرم

شعر جدايي متن جدايي متن عاشقانه شعر عاشقانه عكس عاشقانه زيبا شعر زيبا شعر عاشقانه زيبا متنهاي عاشقانه متن غم متن احساسي متن گريه اشك احساسsm-jok.royablog.com

دیشب دور از تو قلم برداشته و متن زیر را برایت نوشتم تا بدانی دور از تو چه می كشم .

من نمی گویم با من حرف نزنی می میرم ولی اگه حرف بزنی زنده می مونم

حالا احساس امشبم را بخوان :

تو شب را با بالش خیس از اشك بسر كردن و از ترس اینكه

دلدارت دور از تو چه می كند و دستت را بی هوا به سویش كه دردسترست نیست دراز كردن

وخود را در حفره های تنهایی یافتن را تا حالا حس كرده ای ؟؟؟

تو برای گریه كردن منتظر اشك شدن و بی دوست بودن را با تمام وجود

در یافتن و با حسرتهای بی پایان به امید اینكه روزی شاید

فقط یه جمله محبت آمیز از او بخوانی و بیهودگی این انتظاررا تا حالا احساس كرده ای ؟؟؟

به كسی دل بستن و دور از شهوت شبها را با موزیك حسرت و ترنم اشك به صبح رساندن

و تك تك امیدهای به یاس تبدیل شده دلت را تا حالا احساس كرده ای ؟؟؟

تو زندگی كردن با روح دوست و شبها را به یاد مهتاب رویش و

ستارگان چشمان دلدارت به صبح رساندن را تا حالا احساس كرده ای ؟؟؟

تونبض و تپش عشق را در رگهای دستانت كه هر لحظه شوق در آغوش گرفتن یارش را دارد

و خود را در تنهایی شب میان گریه های سیاهی شب محصور دیدن را تا حالا احساس كرده ای ؟؟؟

تو به درون وتفكرات عاشقانه برگشتن و سراپا درد عشق بودن و درمان نداشتن را تا حالا احساس كرده ای ؟؟؟

تو تا لحظه ای كه اشك چشمانت خشك نشده گریه كردن و با نگاههای عمیق پر ازحسرت عشق به همه جا نگاه كردن

را تا حالا احساس كرده ای ؟؟؟

تو كسی را كه بیش از همه دوست داری و دستت به آن نمیرسد و بدون حضورش لحظه ای آرام

و قرار نداشتن را تا حالا احساس كرده ای ؟؟؟‌

تو محرم اسرار تنهائیت فقط قلم وكاغذ بودن و چشم به سفیدی كاغذ

و اشك قلم دوختن را تا حالا احساس كرده ای ؟؟؟‌

نمی دانم .....

ولی من تمام آنچه كه گفتم با تمام وجودم احساس كرده ام .

تو هم بنویس دردها و حسرت دور از یار بودنت را به دست چه كسی

درمان خواهی كرد .

شعر جدايي متن جدايي متن عاشقانه شعر عاشقانه عكس عاشقانه زيبا شعر زيبا شعر عاشقانه زيبا متنهاي عاشقانه متن غم متن احساسي متن گريه اشك احساسsm-jok.royablog.com

من میروم و یقین دارم

زمانی که مرا در درون گوری سرد بگذارند

باورتان خواهد شد که من نیز بودم

وآنوقت بلند کردن دستهای ملتمسانه به درگاه او نیز ثمری نخواهد داشت

در این زمانه که صدایم را در درون گلویم میخشکانید

و دلم را زیر چکمه های قهر خویش له میسازید

و مرا به جرم ساده بودن محبوس دل تنهایی خویشم میگردانید

من چاره ای جز رفتن ندارم

و بدانید دیگر نوشته هایم شما را پریشان نخواهند کرد

و چشمهای من هیچ کس را نخواهند خواند

و در شوق سفر تازه ام اشکی نخواهند ریخت

و محال است کسی بتواند این شوق رفتن را از من بگیرد

محال است که دیگر کسی بتواند

قلب پاره پاره ام را پاره تر گرداند

محال است کسی بتواند اشک را در چشمهای من ببیند

چون من تمام اشکهایم را قبل از این سفر برای خویش گریستم

و قلب پاره پاره ام را غذای گرگین صفتانی کردم که هیچ نمیدانستند

ولی افسوس شما همراهان را نیز

به جرم خواندن نوشته هایم ترک خواهم کرد

شعر جدايي متن جدايي متن عاشقانه شعر عاشقانه عكس عاشقانه زيبا شعر زيبا شعر عاشقانه زيبا متنهاي عاشقانه متن غم متن احساسي متن گريه اشك احساسsm-jok.royablog.com

تنهام .تنهای تنها ..احساس می کنم برای همه غریبه ام .

غریبه .برای او برای تو.برای تو .برای تو ...برای همه ..حتی برای خودم ...

حتی خودم هم خودم رو نمی شناسم .نمی دونم چرا ؟چی شده ..............؟

ولی خوب می دونم که نمی تونم وخسته شدم . از این همه نقش بازی کردن ها .

در پوست این وآن بودن ها .در فکر هیچ بودن وبه پوچ کوشیدن .

از خودم رو به کوچه علی چپ زدن ها .

از همه چیز .از آمدو شد های روزانه . خنده های عام فریبانه وغصه هایی که قصه هاشون سخت طولا نی است ........

از صبری که برای خودم خریدم صبری که نه تموم شده نه میدونم که تهش وعاقبتش کجاست .....؟

نمی دونم ..

اما اگه دل شکسته اینه .من امشب /الان دلم شکسته است ...

اگه تنهایی .غربت .د لواپسی اینه من امشب تنهام .غریبم ود لواپسم ..............

مثل هر شب /هر روز وهر ساعت دیگه ...

بار اولم نیست ..اما خوب چه کنم ؟

عادتم شده ..مونسم دل سیاه شب وهمدمم سفیدی کاغذ وسیاهی قلمم ..

وعینکم که بیشتر از خودم /خودم ودور وبر م رو وهمه چیز رو میبینه ....احساس می کنه در ک میکنه

اره باز امشب تنهام ..

تنهای تنهای تنها .............

وتو اروم خوابیدی خواب .خواب خواب ....

شعر جدايي متن جدايي متن عاشقانه شعر عاشقانه عكس عاشقانه زيبا شعر زيبا شعر عاشقانه زيبا متنهاي عاشقانه متن غم متن احساسي متن گريه اشك احساسsm-jok.royablog.com

sms-jok.royablog.ir عكس عاشقانه

باز در دورترین نقطه خاک تنها نشسته ام.


کسی نیست.. تنهایی ..


تنها دریایی هست . آسمانی... شبی ..منی


دارم ستارگان زمان ها را شمارش میکنم.


اساطیر آسمان .. هرکدام رازی .. دنیایی.


در دوردست خودم تنها نشسته ام..


با خدایی موهوم .


همه جا سکوت. همه چیز خاموش.


گاه تنهایی ما را پگاه هم نمیداند.


هر گاه تنهایی بیاد به سراغ این دل خاک گرفته من.


به جایی خالی در آسمان بالا اشاره میکنم... و میگویم.


میدانم جایی هست.. شاید یک قدم مانده به خدا ..


دیاری هست...


دیار گمشده بودن ما.


آنجا نگاه ما به وسعت بی اندازه یک کوه خواهد رسید.


واژگان صبح آنجا طعم غروب را خوب میفهمند.


آنجا آب بی اشارت جوی کوچ میکند.


و باران سیراب میکند دریا را.


و بادی پی تدبیری درختی شاید میوزد روی نگاه خاک گرفته ما.


دیاری هست..


آن بالا .. پی راه دورترین خاک خدا

شعر جدايي متن جدايي متن عاشقانه شعر عاشقانه عكس عاشقانه زيبا شعر زيبا شعر عاشقانه زيبا متنهاي عاشقانه متن غم متن احساسي متن گريه اشك احساسsm-jok.royablog.com


شبی از پشت یک تنهایی نمناک و بارانی

تو را با لهجه ی گل های نیلوفر صدا کردم

تمام شب برای با طراوت ماندن باغ قشنگ آرزوهایت دعا کردم

پس از یک جستجوی نقره ای در کوچه های آبی احساس

تو را از بین گل هایی که در تنهایی ام رویید با حسرت جدا کردم

و تو در پاسخ موج تمنای دلم گفتی : دلم حیران و سرگردان چشمانی است رویایی

و من تنها برای دیدن زیبایی آن چشم تو را در دشتی از تنهایی و حسرت رها کردم

همین بود آخرین حرفت و من بعد از عبور تلخ و غمگینت

حریم چشم هایم را به روی اشکی از جنس غروب ساکت و نارنجی خورشید وا کردم

نمی دانم چرا رفتی نمی دانم چرا

شاید خطا کردم

و تو بی آنکه فکر غربت چشمان من باشی نمی دانم کجا تا کی برای چه

ولی رفتی و بعد از رفتنت باران چه معصومانه می بارید

و بعد از رفتنت یک قلب دریایی ترک برداشت

و بعد از رفتنت رسم نوازش در غمی خاکستری گم شد

و گنجشکی که هر روز از کنار پنجره با مهربانی دانه بر می داشت

تمام بال هایش غرق در اندوه غربت شد

و بعد از رفتن تو آسمان چشم هایم خیس باران بود

و بعد از رفتنت انگار کسی حس کرد من بی تو تمام هستی ام از دست خواهد رفت

کسی حس کرد من بی تو هزاران بار در هر لحظه خواهم مرد

و من با آنکه می دانم تو هرگز یاد من را با عبورت نخواهی برد

هنوز آشفته ی چشمان زیبای توام برگرد

ببین که سرنوشت انتظار من چه خواهد شد

و بعد از این همه طوفان و وهم و پرسش و تردید

کسی از پشت قاب پنجره آرام و زیبا گفت

تو هم در پاسخ این بی وفایی ها بگو در راه عشق و انتخاب آن خطا کردم

و من در حالتی ما بین اشک و حسرت و تردید

کنار انتظاری که بدون پاسخ و سردست

و من در اوج پاییزی ترین ویرانی یک دل

میان غصه ای از جنس بغض کوچک یک ابر

نمی دانم چرا ؟ شاید به رسم عادت پروانگی مان باز

برای شادی و خوشبختی باغ قشنگ آرزوهایت دعا کردم

شعر جدايي متن جدايي متن عاشقانه شعر عاشقانه عكس عاشقانه زيبا شعر زيبا شعر عاشقانه زيبا متنهاي عاشقانه متن غم متن احساسي متن گريه اشك احساسsm-jok.royablog.com

من می آیم..

آرام...بی صدا...

قدم بر میدارم درون كوچه های دلتنگی ات.

تو در خوابی...

عمیق فرو رفته ایی در رویای مهتابی ات.

از این من تا تو...

یك ترانه؛ یك رویا؛یك مهتاب فاصله است!

من می گذرم....

شب را می برم.....

تو بر می خیزی...

نگاه می كنی...

شعر جدايي متن جدايي متن عاشقانه شعر عاشقانه عكس عاشقانه زيبا شعر زيبا شعر عاشقانه زيبا متنهاي عاشقانه متن غم متن احساسي متن گريه اشك احساسsm-jok.royablog.com

گله ...

امروز گذشت

و بازهم گله ای باقی ماند!!

نكته های امروز را مو به مو نوشتم

آن هم با « رنگ قرمز »

تا مبادا از یادم برود!

گل های قالی را برای آخرین بار می شمارم

شاید دیگر فرصتی باقی نماند

یادم باشد

« فردا »

چیزی برای

« فردا»

به جا نگذارم

همه را تمام می بندم

تا مبادا گله ای باقی بماند

برای لحظه ای كه ..............

شعر جدايي متن جدايي متن عاشقانه شعر عاشقانه عكس عاشقانه زيبا شعر زيبا شعر عاشقانه زيبا متنهاي عاشقانه متن غم متن احساسي متن گريه اشك احساسsm-jok.royablog.com


من که تسبیح نبودم ، تو مرا چرخاندی

مشت بر مهره تنهایی من پیچاندی

مهر دستان تو دنبال دعایی می گشت

بارها دور زدی ذهن مرا گرداندی

ذکرها گفتی و بر گفته خود خندیدی

از همین نغمه تاریک مرا ترساندی

برلبت نام خدا بود – خدا شاهد ماست

بر لبت نام خدا بود و مرا رقصاندی

دست ویرانگر تو عادت چرخیدن داشت

عادتت را به غلط چرخه ایمان خواندی

قلب صد پاره من مهره صد دانه نبود

تو ولی گشتی و این گمشده را لرزاندی

جمع کن رشته ایمان دلم پاره شدست

من که تسبیح نبودم ، تو چرا چرخاندی؟

شعر جدايي متن جدايي متن عاشقانه شعر عاشقانه عكس عاشقانه زيبا شعر زيبا شعر عاشقانه زيبا متنهاي عاشقانه متن غم متن احساسي متن گريه اشك احساسsm-jok.royablog.com


مرگ باورهای خوبم را ببین

گریه های بی غروبم را ببین

شانه هایم زیر بار غم شکست

شاخه های سبز امیدم شکست

عشق ما در شیشه فرهاد بود

عشق شیرین ریشه اش در باد بود

هیچ کس حرف صداقت را نزد

هیچ کس دل را بر این دریا نزد

یک نفر امروز در چشمم شکست

یک نفر بار سفر بست و گسست

یک نفر با خاطراتم دور شد

یک نفر با قصه ها محشور شد

شعر جدايي متن جدايي متن عاشقانه شعر عاشقانه عكس عاشقانه زيبا شعر زيبا شعر عاشقانه زيبا متنهاي عاشقانه متن غم متن احساسي متن گريه اشك احساسsm-jok.royablog.com

...تو آخر خوب قصه هائی و یه رویای قشنگ

تو یه فرشته نجات توی کابوس وحشت خوابی

و یه دست مهربون برای نوازش گلبرگ...

تو یک حقیقتی، یک حقیقت بی پایان...

تو رقص دلربای ساقه های طلائی گندم تو موسیقی لطیف بادی...

تو یه غزل عاشقانه توی رساترین شعر ذهن کودکانه منی...

تو مثل قهر بی ریای نسترن، زیبا و جذابی ...

تو آشوب دلتنگی غم انگیز دریا برای رسیدن به لحظه غروبی...

تو مثل یه مروارید همخونه صدف نگاه منی...

تو مثل یه سکوت قشنگ رو دستای پر از نیایش گل های یاسی...

تو یک حقیقتی، یک حقیقت باور نکردنی...

یک وجود صبور و یک قلب پر از سخاوت...

تو شیرین ترین واقعیت زندگی منی...

تو با وقارترین و با غرور ترین نقطه شروع بهشتی خنده های منی...

تو یه باور قشنگی تو ذهن و قلب ناباور من...

تو یه حس لطیف تو سرسختی غربت آسمون خواسته های شیرین ر‌‌ؤیاهامی...

شیواترین کلام شاعرانه من

دوستت دارم... دوستت دارم...دوستت دارم...

تو زیباترین و بی نظیرترین قاب عکس دیوار خالی نفس های منی...

صدای تو زیباترین و شیواترین غزل بارون از آسمون پاک خداست...

لطافت طنین لحن مهربون صدای تو

توی خلوت سکوت تن من زیباتر از لحن قشنگ یک گیتاره...

تو دست نیافتنی ترین بهانه لحظه های پر از دلتنگی منی...

تو اولین لبخند زیبا رو لبهای غصه دار منی...

تو بهترین تکنواز آهنگ حضور بهار تو زمستون سرد دلمی...

تو عارفانه ترین نور چشمای بی فروغ منی...

تو مثل یه بوسه لطیف رو گلبرگ پاک گل شقایقی...

تو زیباترین و بی همتا ترین آرایش کلبه کهنه قلب منی...

تو زیبا ترین، مونس ترین و خواستنی ترین حقیقت دلربای زندگی منی...

دوستت دارم... دوستت دارم...دوستت دارم...

شعر جدايي متن جدايي متن عاشقانه شعر عاشقانه عكس عاشقانه زيبا شعر زيبا شعر عاشقانه زيبا متنهاي عاشقانه متن غم متن احساسي متن گريه اشك احساسsm-jok.royablog.com

عكس عاشقانه sms-jok.royablog.ir


در خلوت كوچه هایم

باد می آید

اینجا من هستم ؛ نیمكتی چویی و چتری كه بسته است

دلم تنگ نیست....

تنها منتظر بارانم

تا قطره هایش بهانه ایی باشند

برای نم ناك بودن لحظه هایم

و اثباتی

بر بی گناهی چشمانم!

شعر جدايي متن جدايي متن عاشقانه شعر عاشقانه عكس عاشقانه زيبا شعر زيبا شعر عاشقانه زيبا متنهاي عاشقانه متن غم متن احساسي متن گريه اشك احساسsm-jok.royablog.com

sms-jok.royablog.ir عكس عاشقانه

پشت تنهایی من که رسیدی ،

گوشهایت را بگیر !

اینجا سکوت ،

گوش تو را کر میکند

اما !

چشمهایت را باز کن

تا بتوانی لحظه لحظه ی اعدام ثانیه ها را نظاره کنی

هجوم سایه های خیال،

سرابهای بی وقفه ی عشق،

تک بوسه های سرد

و فریادهای عقیم جوانی

منظره ای به تو میدهد

که میتوانی تنهایی مرابه خوبی ترسیم کنی ...!

شعر جدايي متن جدايي متن عاشقانه شعر عاشقانه عكس عاشقانه زيبا شعر زيبا شعر عاشقانه زيبا متنهاي عاشقانه متن غم متن احساسي متن گريه اشك احساسsm-jok.royablog.com

عكس عاشقانه sms-jok.royablog.ir

از هر شامگاه که با امید تو به خواب می روم
از هر نفس که به خــاطر تـو می کــشم
از هر آرزوی خوبی که برایت دارم
واز خودم که دیوانه ات هستم
متنفرم...متنفر...تنفر شاید کمترین کلمه ای باشد که به کار می برم
آری،این منم که چون شمع در سیاهی شب می سوزم و لحظه لحظه آب می شوم.
تو کجایی که اشک شمع وجودم را ببینی،تو کجایی وقتی دست نیازم به سویت دراز شده...
تو کجایی تا ببینی چه جور در تب عشقت می سوزم....افسوس که نمی توانم گذشته را که در تار و پودش عطر وجودت پیچیده از یاد ببرم...
اما...تو گذشته را که هیچ مرا نیز از یاد برده ای....البته...تو کِی در یاد داشتی که اکنون....چه خیال باطلی...من روزها را به امید آغوش گرم تو به پایان می رساندم اما،خوشحال باش اکنون تنها آغوشی که انتظارش را دارم،آغوش مرگ است..........بخند،همانگونه که همیشه مستانه به اشکهایم می خندیدی .....من از این دنیا فقط تو را می خواستم،تویی که همسفر دیگران بودی..........من می روم...بی هیچ آرزویی...کوله بارم غم است و همسفرم قلب شکسته ام...دیگر زمان فرا رسید؛مرگ حقیقتا" زیباست،آغوشش گرم است.
مرحم قلب شکسته ،بیا و مرا در آغوش خود بگیر تا با تو یکی شوم و از این تنهایی رهایی یابم.........من به ابدیت خواهم پیوست.
تو نیز می آیی ...اما کوله بار غمت سنگین تر از من خواهد بود و همسفرت قلبی به مراتب شکسته تر از قلب من...دوستت داشتم...افسوس که برای فهمیدنش خیلی ..خیلی کم بودی...

اشعار آماده عاشقانه, اشعار اماده برای کارت پستال, اشعار بسیار عاشقانه, اشعار بسیار غمگین, اشعار جالب, اشعار جالب خدا حافظی, اشعار جدید, اشعار خواندنی, اشعار خیلی غمگین, اشعار خیلی قشنگ, اشعار خیلی قشنگ برای کارت پستال, اشعار زیبا برای کارت پستال, اشعار زیبای عاشقانه, اشعار عاشقانه بسیار زیبا و خواندنی, اشعار عاشقانه بسیار زیبا و خواندنی (سری سوم), اشعار غمگین عاشقانه, اشعار فارسی, اشعار ناب, اشعار ناب عاشقانه, اشعار ناب فارسی, اشعار ویژه, اشعار کامل فارسی, اشعار کم یاب, انواع اشعار, انواع شعر, انواع شعر های عاشقانه, انواع شعر های قشتگ, بهترین اشعار, بهترین اشعار برای کارت پستال, بهترین اشعار جالب, بهترین اشعار عاشقانه, بهترین اشعار ناب, بهترین شعر, بهترین شعر های عاشقانه, بهترین شعربرای کارت پستال, جدیدترین اشعار عاشقانه, جدیدترین اشعار عاشقانه برای کارت پستال, راد اس ام اس, سایت اشعار عاشقانه, سایت راد اس ام اس, سایت شعر, سری جدید اشعار زیبا, سعر عاشقانه برای کارت پستال, شعر برای درج در کارت پستال, شعر برای دوست, شعر برای کارت پستال, شعر برای کارت پستال عاشقانه, شعر بسیار زیبا, شعر جدید, شعر خدا حافظی, شعر خواندنی, شعر خیلی قشنگ, شعر زیبا, شعر عاشقانه, شعر غمگین, شعر غمگین برای کارت پستال, شعر غمگین عاشقانه, شعر فارسی, شعر قشنگ, شعر قشنگ برای کارت پستال, شعر ناب, شعر ناب عاشقانه, شعر ناب فارسی, شعر های عاشقانه خیلی قشنگ, شعر های ویژه, شعر کامل فارسی, شعر کم یاب, غزل, قشنگ ترین شعر, قشنگ ترین شعر ها برای کارت پستال, متن اماده شعر برای کارت پستال, متن برای کارت پستال عاشقانه, متن عاشقانه برای کارت پستال, متون اماده برای کارت پستال, مجموعه اشعار جالب, مجموعه اشعار زیبا برای کارت پستال, مجموعه اشعار عاشقانه, مجموعه اشعار غمگین, مجموعه اشعار فارسی, نابترین اشعار برای کارت پستال, نابترین اشعار فارسی, وبلاگ اشعار عاشقانه, وبلاگ شعر, گلچین اشعار زیبا, گلچین اشعار عاشقانه قشنگ, یک بیت شعر
شعر جدايي متن جدايي متن عاشقانه شعر عاشقانه عكس عاشقانه زيبا شعر زيبا شعر عاشقانه زيبا متنهاي عاشقانه متن غم متن احساسي متن گريه اشك احساس

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بايگانی وبلاگ